Monitoring a dohled

Pokud svěříte své IT vybavení do rukou naších odborníku, získáte dohled 24 hodin denně po 7 dní v týdnu, nad správnou činností jak technického, tak i softwarového vybavení internetových, poštovních serverů a firewallů, brány do internetu nebo hardwarového routeru. Naše servery v pravidelných intervalech zjišťují kvalitu spojení mezi sítí Internet a vaším zařízením. V případě poruchy systém sám rozešle oznámení našemu dohledovému centru i vašemu správci. Po odstranění poruchy jste informováni stejným způsobem. Každá společnost jistě za svou existenci zažila situaci, kdy v tu nejméně příhodnou dobu selhalo některé z technického či softwarového vybavení. Stále aktuální riziko náhlé nefunkčnosti poštovního serveru či firewallů přináší otázku, jak nejlépe předejít těmto situacím. Naše společnost vám zajistí monitoring a dohled v požadované úrovni, včetně případného následného servisního zásahu.

Oblasti monitoringu

  • Síťové služby (SMTP, POP3, HTTP, NNTP, atd.)
  • ​Volné zdroje (zatížení procesoru, využití disků a paměti, běžící procesy, logovací soubory atd.)
  • Vlastnosti prostředí - např. teplotu serverové místnosti nebo např. uvnitř UPS
  • Služba na zakázku
  • Při sledování dostupnosti zohledňujeme síťovou hierarchii prvků