Tiskový audit

Tiskové řešení – tiskový audit

Bezpapírová kancelář je při neustálém růstu množství informací nereálná. Výsledky průzkumů naznačují, že koncept "bezpapírové kanceláře" není zcela reálný. Profesionálové z podnikové sféry spíše zvyšují objem tisku dokumentů.

Naše společnost nabízí kompletní tisková řešení – od dodávek  jednoduchých víceúčelových síťových MFP zařízení (tisk/scan/kopírování), přes zabezpečení, sledování a účtování tisku (SafeQ), centrální správu síťových tiskáren, velkoformátový tisk, servis, až po kompletní outsourcing tisku.

  • audit tiskového prostředí včetně návrhu optimalizace
  • prodej/pronájem a instalace zařízení (tiskárny/kopírky, MFP)
  • implementace systému zabezpečení a správy zařízení (SafeQ)
  • servis, údržba, monitoring a  vyhodnocování provozu systému
  • outsourcing tiskových a  kopírovacích služeb (platby jen za stránku)

Tisková řešení šetří náklady

Při nasazení tiskových řešení dochází k úspoře nákladů na tisk, které jsou tvořeny nejen efektivnějším nasazením síťových tiskáren, ale i snížením prostojů při poruchách tiskáren a kopírek.

Outsourcing tiskového prostředí znamená, že nemáte žádnou starost o to, na čem tisknout nebo kopírovat, nebo proč zařízení netiskne/nekopíruje. Nestaráte se tedy o zařízení, instalaci, servis a údržbu, spotřební materiál a jednoduše zaplatíte pouze za výtisky, které jste skutečně vytiskli nebo zkopírovali.

V myšlení některých uživatelů stále přetrvává pocit, že nákup tiskáren je jednorázová a nezajímavá záležitost, které se nevyplácí věnovat příliš mnoho času a pozornosti. Zároveň mají zakořeněnou představu, že jedinými významnými parametry tiskáren jsou její rozlišení, rychlost a cena. Při porovnávání těchto parametrů zjistíme, že mezi jednotlivými výrobci až zas takový rozdíl není. Při hlubším zamyšlení ale zjistíme, že tomu tak vůbec není.

V oblasti síťových tiskáren se stále více prosazuje myšlenka nedodávat tyto produkty jako boxy, ale nabízet komplexní řešení, umožňující plně využívat možnosti tiskárny v libovolném prostředí. Za tímto účelem naše společnost spolupracuje s předními výrobci tiskáren a ostatních periférií, abychom vždy dokázali navrhnout co nejvhodnější řešení. Zákazník má tedy možnost tiskárnu využívat ve standardním kancelářském prostředí, navíc implementací některého z tiskových řešení získává rozšířené možnosti, pro které by jinak musel kupovat jiné, speciální zařízení.

Požadavky na tiskové řešení

  • kvalita tisku
  • rychlost tisku
  • dostupnost spotřebního materiálu
  • další požadované možnosti (tisk brožurek, tisk na obálky, štítky, kartony, zoom, zrcadlový tisk, tisk na speciální média, např. nažehlovací, oboustranný tisk atd.)
  • spolehlivost a optimální využití kapacity
  • standardní V/V rozhraní
  • softwarová kompatibilita
  • záruka a technická podpora

Výhody pro organizaci

  • nižší náklady na pořízení a  provoz tisku dokumentů
  • standardní vzhled firemních dokumentů
  • efektivní přehled o zboží a  dokumentech
  • jednoduché a účinné zabezpečení listin s možností rychlého zjištění falzifikace
  • tiskové systémy s vysokou dostupností a s kapacitou až 192 stran/min.
  • efektivní kopírování (barevné) s vysokou kvalitou kopie
  • efektivní distribuce dokumentů (LAN, e-mail, fax)

Výhody pro správce systému

  • zkrácení doby instalace a  podpory
  • lepší a jednodušší správa a  vzdálený management zařízení
  • jednoduchá údržba tiskáren
  • snadné sdílení síťových tiskáren
  • nižší zatížení provozu sítě